STEG 1

Konsultation och demonstration

Vi börjar med att förstå era affärsprocesser och huvudsakliga målsättningar, så att vi kan erbjuda er de mest lämpliga produkterna. Under konsultationsprocessen får ni en mer personlig demonstration som visar hur vår lösning kan anpassas för att stödja era behov.

MCS Consultation Demo

STEG 2

Implementering och utbildning

Vi vägleder er genom ett noggrant utformat implementerings- och utbildningsprogram, som bygger på många års samlad kunskap om branschen och erfarenhet av projektledning. Våra medarbetare är erfarna specialister av uthyrningssystem, så ni garanterat kan nå bästa möjliga avkastning på er programvaruinvestering. Vi ser till att era systemkrav uppfylls med er budget och tidsplan i åtanke. Vår metod inkluderar företagsanalys, koncepttest och användaracceptans med en pågående diskussion om era behov för att nå era mål.

MCS Implementation Training

STEG 3

Utveckling

Om ni har en specifik process som är unik för er verksamhet eller marknad kan våra erfarna utvecklare hjälpa er att konfigurera programvaran så att den passar era behov. I denna utveckling ingår allt från små ändringar till större kundanpassningar eller utveckling av ytterligare funktioner.

MCS Development Innovation

STEG 4

Kundtjänst

Vi har trevliga och välutbildade tjejer och killar i vår kundtjänst som finns där som stöd när ni använder MCS-rm. MCS Kundtjänst finns tillgänglig för att hjälpa er från 9.00 till 19.00. Svarstiderna varierar beroende på vilken supportnivå våra kunder har.

Ni kan hitta information och kontakta MCS via vår Kundklubb dygnet runt. Därifrån eller via ett telefonsamtal kan supporten svara på frågor och lösa eventuella problem. Ni kan skapa supportärenden, titta på äldre ärenden eller söka söka information i MCS Kunskapsdatabas.

MCS Support

STEG 5

Account Management

Ni blir tilldelad en kundkontakt som blir er huvudkontakt inom vår organisation. Er Account Manager håller regelbundet kontakt med er för att säkerställa att systemet fortsätter att uppfylla era krav allteftersom verksamheten växer och målen förändras. Ni har också möjlighet att delta i våra regelbundna webbseminarier, där vi delar med oss av de senaste nyheterna och kommande funktioner i systemet.

MCS Account Management

Hör av er

Om ni vill veta hur MCS-rm kan förbättra er verksamhet kan ni ringa oss på +46 (0)8 578 770 93 eller använda kontaktformuläret.

kontaktformulär